Monday, 9 January 2012

JOM KITA GELAK

ANJING ROCK-Dua ekor anjing telah terperangkap di sebuah pulau dan ingin berenang menuju ke seberang.Untuk smpi ke seberang.ia memerlukan stamina yang cukup!Anjing A berlatih habis-habisan.Anjing B pulak relak je.Tiba masanya kedua-duanya pun menyeberang dan anjing B sampai lebih awal dari anjing A. Walhal anjing A yang lebih teruk berlatih.Anjing A merasa xpuashati.Tapi anjing B pun dengan rock hbs berkata "Relak la beb,aku ni kan Anjing laut!"






DEMAM SEJUK-Sebuah helikopter yang membawa seorang juruterbang beserta org-org kenamaan jatuh terhempas.Juruterbang itu terselamat tetapi al-fatihah buat dua org kenamaan itu.Apabila sedar dari koma,juruterbang itu pon di soalsiasat oleh polis, "Cuba ceritakn apa sebenarnya yang terjadi supaya mudah untuk kami melanjutkan penyiasatan...."
haha lawak tak.........kelakar gila........
"Mmmmm..entahlah ye...Seingat saya,bila kami sampai pada ketinggian 30,000 meter tetiba terasa amat sejuk macam nk demam.Jadi saya pun mati kanlah kipas helikopter tu.....

MAYAT-Suatu pagi di satu kelas Darjah Dua...
CIKGU:Hassan sambungkan 2 ayat ini menjadi satu...'Ali menaiki basikal ke sekolah.Ali ternampak mayat.'
Hassan:Ali ternampak mayat manaiki basikal ke sekolah.





No comments:

Post a Comment